1 Aralık 2017 Cuma

GÜLÜMSEMEK İNSAN ÖMRÜNÜ UZATIYOR!



   Zorla gülümsediğinizde bile, vücudunuzun mutluluk hormonu salgıladığınızı biliyor muydunuz? Ben bunu bir yazıda okumuştum ve şaşırmıştım açıkçası...

✔️ Bu yüzden yüzünüzden gülümsemenizi eksik etmeyin!

✔️ Sevdiğiniz insanlarla zaman geçirin.

✔️ Yanında kahkahalarla gülebildiğiniz dostlarınız sevdikleriniz eksik olmasın.

✔️ Her zaman olumlu düşünmeye çalışın.

✔️ Elinizden geldikçe stresten ve stresli gergin ortamlardan uzak durun.

✔️ Size iyi gelmeyen arkadaşlıklar kurmayın!

✔️ Beyninizi gün boyu olumsuz düşüncelerle doldurup düşünmeyin! Bu size hiç iyi gelmeyecek, tam aksine daha hırçın, sinirli bir hal alacaksınız. Şunu unutmamak gerekir ki böyle durumlarda özellikle orta yaştaki insanlar için kalp krizi riski 2-3 kat artacaktır.

✔️ Yaşama gülümseyerek bakın.


  Gani müjdenin bu konu hakkında söylediği çok Hoşuma giden bir Çin atasözünü eklemek istiyorum; "GÜLÜMSEMESİNİ BİLMEYEN DÜKKAN AÇMASIN "... Sizcede çok güzel bir söz
değil mi ama ?.

  Yaşama gülümseyerek bakabilmek,eleştiride cimri , övgüde cömert olabilmek bu kadar zor olmasa gerek...

  O zaman hadi sende GÜLÜMSE :) ...

32 yorum:

  1. Bu zor şartlarda keske tamamini başarabilsek daha mutlu bir toplum haline gelip sevgiyle anlayisla yasayabilsek .. tüm herseye ragmen annemin sıkca kullandigi sozdur herkes kendi kapisinin onunu temizlese dunya tertemiz bir yer olurdu . Oyleyse kendimiz den baslarsak gulumsemeye belki karsilik aliriz :) mutlu kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için anneniz çok haklı çok doğru söylemiş:) keşke keşke keşke... hayatta çok keşkelerimiz var galiba ...

      Sil
  2. eveeet bence de çok doğruuuuuuu hihihiii :)

    YanıtlaSil
  3. Çok doğru, bir defasında bir yerde okumuştum, gülmek kalbe çok iyi geliyormuş ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım herşeyim başı gülmek aslında keşke herkes mutlu olabilsede hep beraber gülebilsek hayata ... teşekkürler :)

      Sil
  4. Ben hep gülerim :) ama gülmenin cok kirisikliga sebep olacagini söylüyorlar 😀 o konuyada bir çözüm bulabilsek keskem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amann gül gitsin canım boşver :) bi gülücükde kırışıklıklarına atarsın:))). Şaka bi yana ama mimikleri çok belirginleştirdiği doğru malesef ☹️ Bunun içinde pıt pıt vurmalara devam ☺️

      Sil
  5. Qısa ve öz. Mən də bu haqda eşitmişdim və hər zamanda tətbiq etməyə çalışıram. Gülümsəməyin ən çətin olduğu zaman isə ağlayarkən gülümsəməkdir. Hər zaman gülümsəməyiniz diləyi ilə blogunuzu çox sevdim və dərhal takibə aldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz :) teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  6. Bütün yazdıklarına tamamen katılıyorum.
    Kahkaha atmak gibisi yok:))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. "Gülmek hayatın en güzel eylemidir. Ve her ne varsa sizi bundan alıkoyan, onları yok edin." Çok sevdiğim bir sözdür. Paylaşmak istedim canım😊

    YanıtlaSil
  8. Gülünce mutlu olunca insan (boyaların yapamadığını yapıyor )fotoğraflarda daha bi güzel çıkıyor.
    Yazılanlara katılsam da bazen somurtkan şirin kıvamında dolaştığım da oluyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) oda güzelmiş canım içinden nasıl geliyorsa nasıl mutlu oluyorsan öyle yap bence :))💕

      Sil
  9. Gülümsemek için her zaman bir neden vardır. Güzel bir paylaşım olmuş. Sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  10. Gülmek,kana en hızlı karışan ilaçtır,ayrıca doğaldır ve bedavadır :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım :) teşekkürler yorumun için ;))

      Sil
  11. Yazını okurken bile gülümsememe ne demeli :D Kesinlikle hepsine katılıyorum canım bu hayatta kendimize ve çevremizdekilere yaptığımız en büyük iyilik gülümsemek olmalı :))

    YanıtlaSil
  12. Evet çok doğru herşeye rağmen hep gülmeli insan kalemine sağlık canım🤗

    YanıtlaSil
  13. Ben gülmeyi de gülümsemeyi de çok severim güleryüzlü insanlari da 😊

    YanıtlaSil
  14. Gani Müjde'nin lafı da güzelmiş. Benim de hoşuma gitti. :)
    Moralim bozukken gülmeyi deneyeceğim. Kendimi tekrar iyi hissedebilecek miyim merak ettim.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  15. https://benirva.blogspot.com.tr/2018/01/blog-kesif-etkinligi-suresiz.html

    YanıtlaSil
  16. Çok az gülerim, nedenini bilmiyorum bazı insanları güldürmek zordur işte

    YanıtlaSil
  17. Nice post! Your blog is amazing!
    Following you! Follow back?

    http://colourfulmadness.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. Lovely post!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil

GÜLÜMSEMEK İNSAN ÖMRÜNÜ UZATIYOR!