30 Ekim 2017 Pazartesi

YAZMAK İNSANI RAHATLATIR MI?




  Konumun başlığındanda anlaşılacağı gibi yazmak insanı rahatlatırmı ? Bu soruyu kendi
cümle ve yaşadıklarımla cevaplandırmak istiyorum.

  Bu bloğumu açarken, yeni arkadaşlıklar dostluklar kazanmak,insanlarla iç içe olmak, içimdeki herşeyi rahatlıkla yazabilmek ve bunun gibi bir çok  güzel şeyleri hedefleyerek açtım.Biliyorumki sizler sayesindede bu amacıma ulaşacağım.

 Yazmak kimilerine göre, insanı çok rahatlatan bir eylemken, kimilerine göre ise saçma gelen bir düşünce olabilir.( Yazmak mı ? Çok saçma ... gibi söylemleri çevremden çok duydum).

 Bana göre yazmak insanın dışa vuramadığı herşeyi kağıda aktararak içini dökmektir.Bence bir çok kişide bu yöntemi kullanıyor ve ben yalnız değilim.Nasıl insanlar müzik dinlemekten, şarkı söylemekten, film izlemekden zevk alıyorsa bende yazmayı ve çoğu zamanda kağıda içimi dökmeyi çok seviyorum.


 Ve gerçektende yazmak beni mutlu ediyor rahatlatıyor.Küçüklüğümüzden bir çoğumuzun günlüğü vardır hatta.Ben o zamanlarda yazmayı çok sevdiğim için hep günlük tutardım. Ama sonra nedendir bilmiyorum bıraktım. Eşimi ilk tanıdığım günden itibaren yeniden günlük tutmaya başladım, biz biribirimizden uzakta olduğumuz için karşılıklı hergünümüzü nasıl geçirdiğimizi bir günlüğe yazıp, ilk karşılaşmamızdada bu günlükleri birbirime verirdik.Bu beni çok mutlu ederdi.( Halada açar okuruz arada).

  Yazmak en iyi dostumuzdur.Özellikle  içine kapanık insanlar daha çok yazmayı tercih ederler. Galiba bende bunlardan bir tanesiyim...

 Yazmak sizide rahatlatıyormu ? Yoksa sizde çok saçma diyenlerden misiniz?Yazmak size neler katıyor? Benimle paylaşırsanız çok sevirim. Sevgiler...

11 yorum:

  1. Yazmak en güzel şeylerden biri bence. Çünkü herkes yazamaz,yazdığını zanneder.
    Ben yazarım kendim için yazarım.Kimseyede kulak asmam.Yazmak saçma diyem birinide ilk defa duydum.İtiraf edeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de canım :) demekki benim çevrem pek yazmayı sevmiyor :)) teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  2. Canım yeni bloğun hayırlı olsun😊 Ben bir ara içimden geçenleri kısa şiir ya da söz olarak yazıyordum. Bir süredir ara verdim. Özellikle iletişim kopukluğunun olduğu bir dönemde, yazmak dünyanın en güzel şeyi bence.

    YanıtlaSil
  3. Sagol canım benim :) bencede yazmak çok güzel bir duygu :) herkesin dediğine kulak asmamak lazım:)

    YanıtlaSil
  4. ay işte içinin boşalması dolması yine boşalması tabikide raatlamaak :)

    YanıtlaSil
  5. Aynen öyle canım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ünlü Arjantinli yazar Borges de yazmakla ilgili şunu söylüyor: “İçten gelen bir yazma zorunluluğu hissetmiştim; yazmak zorundaydım. Yayımlamak istemedim ama yazdığınız bir şeyden kurtulmanın bir yolu da yayımlamaktır. Belki de yazmadan okumaya devam etmem gerekirdi. Affedersiniz. Kendi yazdıklarımı beğenmiyorum. Başkalarının yazdıklarını kendi yazdıklarıma tercih ederim.” (Borges Borges’i Anlatıyor, s.45)

    YanıtlaSil
  7. Ben bloğumdan kimsye bahsetmedm çünkü sacma ve gereksiz kelimesini eminim duyacagimdan 😀

    Ama biz seviyoruz ya salla gerisini. Birde cok hos bir jest olmus sizinkisi canm 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende duyuyorum canım :))) 💕 teşekkürler canımcım ☺️❤️

      Sil
  8. Yazmak geleceğe bir imza atmaktır, yok olacak bir faninin ölümsüz eseridir yazmak. Saçma olan şey ise bu mucizevi unsuru gereksiz görmektir bence.

    YanıtlaSil

GÜLÜMSEMEK İNSAN ÖMRÜNÜ UZATIYOR!